Snö

God morgon! Vilket jäkla väder jag fick jobba i igår kväll. Inte roligt alls. Snöade som tusan så jag kunde ju inte cykla. Så allting tar ju typ dubbelt så lång tid när man ska gå till alla, sen så är det as mycket besök på kvällen. 24 st om jag ska vara exakt. Så jag fick ingen rast igår, så skoja inte om jag var hungrig och trött när jag kom hem...

Men det är så mysigt att det är snö i alla fall tycker jag :)

Det var tur att jag i alla fall hade en jätte mysig dag med Jasemin på stan, åt god lunch och kollade på massor med kläder och julpynt. Längtar till nästa helg då man får sätta upp allt, ska bara köpa ett par gardiner till köket. Mys mys med jul :)

Idag ska jag bara ta det lungt heeela dagen tror jag. Ska kanske gå ut och gå en sväng! Jaja, vi får se vad det blir av dagen.

Men ni får ha det bra

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0