Burr...

Vi har så himla kallt här hemma, igår kväll eldade vi på i öppnaspisen då blev det varmt och skönt i vardagsrummet. Men nu är det lika kallt i hela lägenheten, det är inte meningen att man ska frysa när man sover. Men dom kommer och kolla på elementen idag hoppas jag, annars ringer jag don igen!

Igår kväll var super lugn och skön. Vi åt tacos och det var galet gott. :) Sen kollade vi på tv och jag somnade framför Wallander 21.20. Man är trött om kvällarna om man inte tar en vilostund på dagen.

Vad som händer idag vet jag inte än, kanske ta och gå en liten sväng. Jag ska ju röra på mig! Sen tycker jag att det är så himla mysigt ute just nu. :)

Nu ska jag äta frukost

Ha en bra dag

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0