Varma och härliga minnen

Sitter och tittar på lite bilder från Tunisien i sommras, så delar med mig några med er.

   
1. Vid nån byggnad som rommarna byggde, typ som coluseum(eller hur det stavas) Andreas som står längst bort. Sen jag som ser ut som värsta turisten :P
   
Fick hälsa på nån beduin familj som bodde i grottor.
Sen vi, jag vet inte vart. haha
   
Förlovade oss i Sahara öknen 22/7-07
Vi på dromedarerna :)
   
Kairo.
   
Min födelsedag. Sen andra bilden är vu ute med ett piratskepp.
   
Ajj, gjorde illa mig. Blev värsta djupa såret, ser kanske inte så otäkt ut där men det var det.
Sen en brun jag med jätte plåster, jätte lår och jätte smile. haha
Min henna tattoo :)

Ja det var "lite" bilder :P haha. härligt hade vi det i alla fall. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0