Diet-Pro!

Yes, nu ska det ju igentligen vara helg men inte för mig och andreas. Vi ska jobba hela helgen, jag har det på mitt schema och han jobbar extra. Men det blir ju bra med pengar till nästa månad då eftersom man får storhelgsersättning. vet inte om andreas får det man har får ju bra med pengar i alla fall så :P Haha.
Nu ska jag äta lite havregrynsgröt tror jag, vara lite nyttig :P haha.

Men jag ska försöka att gå ner ca: 4 eller 5 kg. För det  har jag gått upp det senaste året och vill att det ska bort till sommaren. Så har beställt ett pulver som heter Diet-Pro. Som man ska ersätta vissa måltider med. Jag skulle aldrig klara av att bara dricka pulver. Men sen så får man ju försöka tänka på vad man äter. Ååh tydligen är det bra om man dricker kaffe, för det ökar förbränningen. men jag hatar kaffe. Men men.Sen ska jag ju självklart röra på mig oxå kan ju inte bara äta nyttigt och sen inte röra på mig alls. Men vi får se hur det går men det kommer jag inte börja med först 14 april. För har mycket inplanerat tills dess och känner inte att man vill äta "nyttigt" på en kryssning och sen när man ska till stockholm. Sen så fyller andreas 11 april så måndagen efter han fyller så börjas det. :)

Jaja, NU ska jag äta är hungrig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0