Jag blir så arg...

När jag satt och kollade på tv nu så hörde jag världens pang. Ser då min katt på byrån i sovrummet. Han har då haft ner en ram med bild och sen en ljusstaken som gick sönder totalt. Inte så kul. Sen så var det ett kort på andreas  i ramen som gick sönder, och så sitter man och tänker på att han ska flyga hem imorgon.. Är det bara jag som är vidskeplig?

I alla fall så känner jag för att säja min kära katt just nu! Någon som är intresserad av ett monster?




Kollade på fimlen som jag hyrde oxå men den var inte så himla bra. Men den var okej i alla fall. Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och läsa lite. Har börjat på en ny bok så får se om den kan vara nått. Den heter den stängda boken.  Jaja, sov så gott!

PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0