Mot blåbärsrummet!

Nu ska jag iväg till sjukhuset för att hälsa på min lille bror. Han ligger fortfarande på sjukhuset och dom vet inte vad det är. Dom tror att det är ett virus. Han har blivit lite piggare men har fortfarande frånvaroattacker, och det har inte blivit någon förändring i hjärnar. Så det är ganska mycket det samma. Man han har inget dropp nu och äter som han ska. Bara hoppas att han får komma hem snart.

Igår så spelade ju kent här i stan. Vi satt en stund med Tara och Jasemin men sen så pratade jag med mamma och hons satt ensam hemma. Fick dåligt samvete så jag och Andreas gick dit, känner att jag vill finnas här för henne nu. Hon är en grubblare precis som jag så hon behövde lite sällskap så hon inte sitter och tänker..

Men dom spelade riktigt bra låtar i alla fall, lär ha vart riktigt kul att gå på men man hörde bra från mamma i alla fall..

Ha de bra

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0