Här är jag...

Hej. Nu var det ett tag sen jag skrev sist men har hänt en massa saker. Först så har jag haft problem med nacken och huvudvärk, så ska försöka ringa till en sukgymnast imorgon och boka en tid.

Men sen så har min kära lille bror blivit sjuk. Han ligger på sjukhuset, dom vet inte vad det är men hans högra hjärnhalva fungerar inte som den ska. Dom vet att det är ett virus men inte vad. Men dom vet att det inte är någon tumör eller liknande så det är ju skönt. Jag tycker att det är så läskigt när man inte vet vad det är förnågonting. Så får bara hoppas att dom kommer på vad det är och att han blir bra. Om dom inte kommer på så måste han åka till stockholm. Hoppas han blir frisk snart i alla fall.

Det var i ella fall en lite uppgradering eller vad det heter!

PUSS


Kommentarer
Karolina

Ne vad läskigt med brorsan! Hoppas att det blir bra snart och att dom hittar vad som är fel. Vi får höras snart igen! puss

2008-07-08 @ 23:56:40
URL: http://iiina87.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0