födelsedag

Igår hade jag en mycket bra fördelsedag. Fick fina presenter, en cykel av andreas :) Sen een Soda Stream av mamma+familj, skit snygg är det. Sen så fick jag pengar och ögonskugga. Efter fikat så satt jag och andreas och drack lite vin, sen gick vi ner och år grillbuffe på perrongen. Mycket gott och trevligt. Sen gick vi till mamma och drack, sen gick vi ner och mötte jasemin i stadsparken, så var vi där en stund. sen gick vi och åt och hem och sov. Men var en toppen dag+kväll.

Ikväll så blir det party här. Jasemin kommer vid 17 så ska vi äta och fixa hår då. Ska bli kul ikväll i alla fall :)

Hörs sen

PUSS


Kommentarer
fanny

Det skulle vara jätte snällt om du röstade på mig i denna tävlingen ! Då skulle jag bli jätte glad.

Alla som har röstat skriver jag upp på min blogg !



http://sverigessnyggasteglass.se/?13014

2008-07-26 @ 13:38:51
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0