Begravning idag...

Jag lider med Christer och hans familj idag. Idag ska hans mamma begravas. Jag kan bara föreställa mig hur det skulle kännas att begrava sin mamma. Inger blev bara 63 år gammal, det var cancer.

Min farmor gick bort i cancer när hon var 63 det är nu kanske 4 år sen tror jag. Tiden går så snabbt. Saknar henne nästen varje dag. Hon och jag hade någonting speciellt som hon brukade säga. Jag var första barnbarnet och det var klart att hos älskade alla oss, men hon ja det. Jag och Jacqueline har någonting speciellt. När jag var lite var jag hos henna på landet nästan hela tiden. Jag var hennes solstråle!

Börjar tänka mycket på framor idag just för att det är samma histporia bakom henne och Inger sen så ska Inger begravas i samma kapell.

Skriver inte mer nu!

PUSS


Kommentarer
Nicole

Stackars din vän :( Begravningar är så himla jobbiga...beklagar.





Svaret på din fråga i bloggen. Jag tror att jag ska honna med en utlottning ikväll.



kramkram

2008-07-15 @ 13:27:56
URL: http://xoxonicole.blogg.se/xoxodesign


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0