God Morgon!

Har lite ont i nacken, har nog sovit konstigt skulle jag gissa på. Men men. Idag är jag ledig känns riktigt härligt. Ska försöka att städa undan lite här när andreas har gått upp, för jag har vart lite lat dom senaste dagarna men det blir ju så när man jobbar. Det är skönt att man inte har så stort så det tar inte så lång tid i alla fall. Men min kära andreas tar god tid på sig, haha jag fattar inte vad han gör när han städar. Han kan städa här hemma i typ 3 timmar och då har han inte städat toan äns. Haha. För mig tar det kanske en timma om jag ska vara riktigt noga och då är toan inräknad. Haha, sega människa. Men lika bra att inte bry sig, bara säga att han är så duktig och att man älskar honom. haha, vill han städa i 3 timmar så får han gärna göra det för mig i alla fall :P haha

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0