KENT IMORGON

Nu så är det lungt här hemma. Har haft mycket att göra ideg. Var först på kursen eller vad man ska kalla den, det var i alla fall jätte intressant och jag lärde mig mycket. Så det var ju bra :) Sen mötte jag upp andreas på stan, jag köpte en grå vanlig cardigan på HM, alltid bra med basplagg. Sen köpte jag ett nagelack rosa så klart. Sen blev det inte så mycket mer den här gången.
Efter stan åkte vi till willys och storhandlade så nu är det fyllt med mat här hemma. Sen så blev det lite matlagande, köttfärssås och spagetti fick det bli. Nu så har jag tittat på Top Model och ska se på fråga olle nu. Vi hörs imorgon.
Ååh imorgon så ska jag klippa mig och färga över min underbara utväxt, haha. Sen så blir det KENT, ska bli så himla kul. Ska äåven på efterfesten på Harrys. Så är tur att man är ledig på fredag sen. haha.
Sov gott puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0