God Jul

Önskar en mycket trött Jacqueline! Andreas kunde inte sova inatt så vaknade av honom vid fyra eller nått. Sen så var det bara att gå upp och äta och sen lägga sig igen för att ligge vaken en timma innan man somnade om. Men det är bara att hoppas att jag orkar med dagen i alla fall:)

Blir att åka hem till pappa vid nio så jag ska göra mig i ordning nu. Sen vid 11 ska vi till andreas pappa och vid ett åker vi till andreas mamma där vi ser på kalle. Efter kalle rusar vi hem till mamma och äter och är där hela kvällen. Jag säger bara att nästa år kommer det inte att bli det här åka runt, inte när man har en liten pojke att släpa på.¨

Jag känner mig så otroligt glad hela tiden. Tänk att jag har en fin liten kille i magen som sprattlar och har sig. Vill bara att han ska växa till sig och sen komma ut, vill se vad han är för liten människa. Undrar hur han kommer se ut, hur hans presonlighet kommer att bli, kommer vi vara uppe hela nätterna? Vad ska han heta? haha. Mycket tankar.

Men gud vad man redan älskar honom, förstog nog det på riktigt igår när man fick se honom. Jag kan tänka mig att det var riktigt stort för andreas, för jag har ju ändå kännt mig gravid och kännt av honom i magen lite.

Mnu ska jag sluta, måste börja fixa nu.

Men ni får ha en helt fantastisk jul

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0