2008-12-30

Hallå på er! Sista dagen på året, härligt. Vilket spännande år jag har framför mig, ser mycket fram emot 2009. Idag har jag tagit det lungt, var nere på stan en snabbis och hittade en topp som jag ska ha ikväll. Har fixat håret och nu är det sminket kvar men först ska jag äta lite. Ska ju jobba ikväll så f¨år bli att fixa sig tidigt. Slutar vid nio förhoppningsvis tidigare, men då ska jag i alla fall hem till nille där andreas och lite folk är. Så blir där ikväll och sen ner och se på fyverkerierna. Blir nog bra. Blir att gå hem efter det för jag jobbar ju imorgon bitti, men det gör mig inget skulle nog inte hålla mig vaken mycket längre i alla fall :P

Men ni får i alla fall ha en toppen kväll och gott nytt år på er

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0