fullt upp

God morgon! Jag gick upp för en liten stund sen och ska nu göra ordning lite frukost. Idag känns det som att det är fullt upp. Så blir bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning sen fara iväg. Måste först iväg till eskil och hämta mina betyg. Sen till mammas jobb och kopiera dom. sen åka och posta. Sen så tänkte jag åka och hälsa på mormor en sväng. Sen klockan 18 så ska jag till gymmet och gå med instruktör. Det ska bra skit skoj och spännande. Sen i alla fall så börjar  Desperate housewives och det är dubbel avsnitt så det börjar 20.00. Borde hinna hem till det kan ju inte ta två timmar med instruktionen. Men men. Sen så ska man hinna äta något oxå. Men kommer nog låta min kära andreas laga mat, var ett tag sen nu :P

Men nu ska jag äta lite frukost! Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0