Grubbel..

Har vart en bra dag idag, har vart ledig. Sååå himla skönt.. Jag och andreas låg länge i sängen och pratade om allt. Jag var på babbel humör :P haha.. Ibland känner man sig bara så fundersam på allt och då är det bra att ha Andreas som kan ge en bra råd.
Har hittat en annan skola nu som är mycket intressant, men hade lite otur. Sista anökningsdagen var 1 oktober, så blev lite nere. Men skrev ett mail och nästa ansökning är 1 april och om man då skulle komma in så börjar man i höst. Åhh jag vill komma in... Men känns som att det är många som söker dit. Det är en ky utbildning då man blir hudterapeft. De flästa hudvårds utbildningarna är ju privatskolor. Hittade en i stockholm som får bli mitt val om jag inte kommer in på den här ky utbildningen.
Har vart hemma och hälsat på en sväng idag oxå. Ja man har ju världens goaste syster :)
 Haha jaa jag gör världens putarmin :P

Nu sitter jag och väntar på att andreas ska komma hem från jobbet..

Kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0