6 månader

Elwin, brorsan, lillebror, hoppsan, gulle, mini, ja kärt barn har många namn. Han har nu hunnit bli 6 månader och jag kan i vanlig ordning inte förstå hur tiden kunnat gå så snabbt. Samtidigt som jag alltid vill ha honom som min lilla bebis föralltid så blir han samtidigt (om möjligt) goare och goare för var dag. Han har så stora blå nyfikna ögon som jag drunknar i varje dag och ett leende som smittar av sig. Framförallt nu när han har två små riskorn som tittat fram i tandköttet. Det rullas för fullt så även om han inte tar sig fram än så är han inte stilla i alla fall då han rullar iväg. Favoriter som han har just nu är hoppgungan och gåstolen. Även storebröderna är stora favoriter som han redan ser upp till. Så fint att se kärleken som Adrian och Wilmer har för sin bror. Wilmer tycker det är så kul när de får mer kontakt och är mycket nöjd när Elwin sitter bredvid i vagnen. Elwin äter ersättning och en portion gröt med katrinplommopure om dagen. Och växer på bra. Riktigt rund och härlig och låren är riktigt runda och goa. Väger nu 8555g  och är 68,3cm lång. En redig liten bit med adra ord :)

Kort och gott så är han helt fantastisk vår Elwin. Så glad och nyfiken på livet. Nöjd för det mesta så länge han sover och äter som han ska. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0