Otillräcklig

Idag var första dagen som trebarnsmamma som jag känt mig otroligt otillräcklig. Efter vi kom hem från dagishämtning så fick mini ont i magen (troligtvis). Så väldigt ledsen mini resulterade även i att Wilmer blev orolig och ville ha extra uppmärksamhet så klart. I de stunderna är det skönt att Adrian är så pass stor och förstående. 

Nu sover Adrian och Wilmer. Elwin sover oroligt i min famn. Andreas fick åka till Apoteket nu och köpa minifom droppar. Så får vi hoppas att detta är tillfälligt bara. Han har bara haft magont någon enstaka gång tidigare så detta är vi inte vana med. Elwin har vart så nöjd och lugn så vi har knappt fått känna på livet som trebarnsföräldrar. Han sover mest fortfarande men som sagt nog kommer man ställer för tuffa situationer. Men jag försöker hålla lugnet och andas lungt. De tuffa stunderna är övergående och tillfälliga. Så nu tar vi kväll här hemma. Tänt massa ljus i höstmörkret och Andreas kom precis hem en stor påse godis. Det är kärlek det efter en eftermiddag likt denna. 


Sötis E härom kvällen. Lite svårt med blicken ibland ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0