Helgen

Dagarna flyger förbi och inte minst helgerna! Denna helg har vi hunnit med att träffa härliga vänner, shoppa, vart på loppis, köpt garderob till hallen, plocka svamp, ätit godis och god mat. Ja en riktigt bra helg med andra ord! 





Så otroligt härligt och energi givande att komma ut i skogen och plocka svamp. Jag, pappa, Adrian och Elwin var det som åkte iväg och nog hittade vi svamp allt! Blev en varsin svamptoast till kvällen. Riktigt gott och även Adrian gav det tummen upp så nu måste vi ut och plocka mer snart! :)

Nu har jag en liten Elwin sovandes på mig. Jag hade gärna fått lite gjort här hemma men han vill bara vara nära. Så ja jag sitter lite där jag sitter just nu. Men inget att stressa upp mig för.  Oröran kommer finnas kvar sen också! Så jag kan lika gärna mysa bebis nu och städa sen när tillfälle ges:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0