Elwin 2 veckor

Imorgon blir vår älskade lilla Elwin två veckor. Kan inte förstå att han fortfarande låg kvar i min mage för två veckor sedan. Det är så självklart att ha honom hos oss och sen mår jag så otroligt bra i kroppen och det känns inte som att jag vart varken gravid eller gått igenom en förlossning. Lyx att få känna och må såhär!
 
Imorgon börjar vardagen på riktigt! Andreas börjar jobba och jag ska vara ensam med barnen. Ska bli riktigt spännande, eller det blir lite mjukstart då de stora pojkarna ska till förskolan. Men blir första gången att kara av morgonbestyren själv med alla tre. Men det kommer nog gå bra, dagis springer inte ifrån oss så morgonbestyren får ta den tid som det tar.
 
Vår lille snälle Elwin väger idag 3364g och är 51cm låg, eller kort rättare sagt. Han sover för det mesta fortfarande, men idag har han vart vaken lite mer. Ligger och tittar runt med sina fina små ögon. Han är väldigt snuttig så idag har vi introducerat nappen åt honom vilket funkar ganska bra. På kvällarna är han väldigt närhets sökande och vill gärna ligga på bröstet som en liten räka och sova. Men det får han så gärna göra <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0