Vecka 29

Då välkomnar vi gravidvecka 29! Det har vart lungt med sammandragningar sen i fredags vilket känns riktigt skönt. Dags att lyssna på kroppens signaler och dra ner på tempot lite. Men det är inte allt för lätt med två små vilddjur hemma. ;)

Jaha hur mår jag nu då? Jo magen känns just nu som en tung klump som väger bly och bara tynger ner.. Svanken är öm och benen känns konstant trötta. Inte nog med att ena knät är inflammerat (men känns något bättre), sen det andra benet där jag haft en ytlig propp känns så klart inte heller helt 100. Men förutom allt det så mår jag bra och älskar ändå att vara gravid och känna lilla hoppsan sprattla omkring. Så kul att känna honom på kvällarna och varje kväll samma tid har han hicka. Vi är otroligt nyfikna på denna lilla herre och längtar något enormt. Även om det kan kännas bra läskigt att förbereda sig till ett liv med tre barn. Men så länge vi kämpar ihop och gör detta tillsammans jag och Andreas så kommer det gå galant även om det kommer vara kämpigt. Men kan drömma mig bort några år framåt och kan tro att våra tre pojkar kommer ha stor uppskattning av varandra. 

Magen idag i vecka 29. Nu går det undan känns det som. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0