Nu är sommaren här

Äntligen är sommaren här och jag har min första semestervecka. Känns helt fantastiskt att veta att jag nu har hela sommaren ledig med mina två små favoriter.
 
Idag började vi dagen i lugnan ro innan vi åkte iväg och handlade. Det som stod högst upp på listan var en liten barnpool till Wilmer. Men det var nog ändå Adrian som tyckte poolen var roligast. :) Så vi har vart hemma och busat ute i solen hela dagen, förutom ett kort avbrott för BVC besök. Det var Wilmers 1,5års kontroll med spruta och kontroll. Han var inte alls på humör och ville inte visa någonting som doktorn frågade, så de fick lita på mitt ord istället. Wilmer väger nu 11.850g och var 83,5cm lång. Min lilla kille börjar bli stor! Snart storebror också vilket känns helt galet! Men innan det ska vi som sagt njuta av sommaren tillsammans.
 
 
 
Bilderna talar rätt bra för sig själva. Som sagt en dag med sol och lyckliga barn gör att jag somnar full av kärlek och lycka i hjärtat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0