Midsommar

Midsommarhelgen kom och gick. Vi hade en helt fantastisk midsommar som vi delade med Andreas, Karolin och deras pojkar.
 
Jag och Wilmer började dagen med en promenad och lite blomsterplock. Sen hem för att göra midsommarkransar. Sedan kom våra gäster över för sill lunch och efter det åkte vi till Julitta för midsommarfirande där ute. Barnen fiskade fiskedamm, tittade runt i de gamla husen och lekte vid Pettson och Findus lilla gård. En snabb titt på midsommarstången och dansen innan barnen tröttnade på det. Jag och Adrian åkte även häst och vagn vilket var super mysigt.
 
Vidare hem till oss för att förbereda middagen som bestod av grillat så klart. Efter maten lekte vi lite lekar och barnen fick gå på skattjakt. Lek och bus resten av kvällen för en snabb paus för lite jordgubbar med glass och sen rundade de av med att se på film i sängen. Vi vuxna hade det trevligt, en midsommar helt i min smak. God mat, glatt sällskap och glada barn. Så mycket mer kunde jag inte önska, eller jo kanske att det skulle vart några grader varmare. Sen hade Wilmer tyvärr feber hela dagen men det var inget man kunde tro då han var sitt vanliga glada jag.
 
Midsommarmage i vecka 30
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0