27+0 + sjukskriven

Idag välkomnar vi vecka 27+0 och det gör vi med en sjukskrivning. En otrolig lättnad att jag fick bli sjukskriven då jag har så ont i mitt knä. Tydligen någon inflammerad slämmsäck som bråkar så ordinerad vila. Men ska röra mig med promenader så länge det inte gör ont. Känns just nu som att det ena besväret byter ut sig mot det andra. Så nu ska jag lyssna på kroppen och undvika det som gör ont. 

Annars rullar graviditetsveckorna förbi i rusande fart. Vilket är väldigt härligt. Vi längtar så efter vit lilla hoppsan och pratar ofta förväntansfullt om vem denna lilla filur kommer att vara. En nattuggla tror jag vi kan vänta oss i alla fall då det ofta är väldigt lungt i magen hela dagarna. :)

Imorgon väntas besök hos barnmorskan vilket jag ser fram emot. Alltid mysigt att höra de små hjärtljuden. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0