Bästa bröderna <3

Adrian och Wilmer har välkomnat sin bror med stor glädje. Adrian går och ser till sin lillebror så att han har det bra. Klappar, pussar och pratat hela tiden om hur mycket han tycker om honom och älskar honom. 

Wilmer har överraskat och knappt reagerat på att vi plötsligt har en bebis. Ingen avundsjuka (än så länge!) när jag och Andreas har Elwin. Sitter gärna med brevid när jag ammar. Vi läser en bok, pusslar eller leker med någon leksak tillsammans vilket fungerar bra. Så första dagarna har gått över förväntan. Men jag räknar med att någon typ av reaktion kommer att komma. Konstigt vore det nästan annars. Det enda jag kan komma på är ju att man måste ha koll hela tiden. Wilmer vill gärna klappa och kittla sin bror. Men han är lite för hårdhänt och förstår inte riktigt det där med att vara försiktigt. Men det är så klart inte lätt när man bara är ett år och nio månader. Dom sköter sig så fint <3







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0