Ett år av kärlek igår

Igår fyllde vår älskade lilla Wilmer ett år. Ett år överfyllt av så mycket kärlek. Ett år som tvåbarnsmamma vilket fortfarande känns märkligt och lite mäktigt ibland. Kan slås av tanken att wow är jag mamma till dom här två fina pojkarna. Vilken lycka att få den äran! Att deras liv och framtid ligger i mina och Andreas händer och vi ska göra allt vi kan för att de ska bli självständiga och helt fantastiska pojkar. 

Igår var det lungt med firande. Vi myste, öppnade presenter gick en promenad och på eftermiddagen kom
Morfar/pappa, Mia och Filip över. Vi åt middag och hade det trevligt. Wilmer fick fantastiskt fina presenter från kids concept och serien pumking som jag bara älskar. 

Idag blir det fullt hus med kalas i eftermiddag. Ser jag fram emot. Wilmer älskar även när det är mycket liv och rörelse runt om honom, då mår han som bäst. Adrian var tvärtom , ska bli spännande och se hur de båda kommer bli när de blir lite äldre då de som små är så olika. I alla fall idag blir det kalas med tårta och massa gott det ser jag fram emot. 

Lilla ettåringen!

Nu hör jag att Wilmer vaknat. Så nu är det dags att göra morgon och starta dagen har tårtor i kylen som ska kläs bandannat. 


Kommentarer
Grandpa

Love U kid!!:)

2013-11-30 @ 13:25:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0