Bra start!

Gjort stan med mina småkottar och mormor idag. Tog bussen in vilket innebär en överlycklig Adrian! Mötte upp mormor, kryssade av ett ärende på banken, shoppade massa fint och välbehövliga plagg till W, åt lunch, lek i Stadsparken och avrundade hos mormor innan vi tog bussen hem. Wilmer sov sig igenom i princip hela äventyret och vaknade när vi styrde vagnen mot parken. Blir så glad när det funkar så bra. Är fortfarande lite små skraj och ovan med att ge mig ut på äventyr med båda barnen. Men har aldrig vart något problem så vet inte varför jag är så "rädd" för det. I alla fall så har vi haft en riktigt skön dag. Måste ta oss in till stan oftare. Härliga lekparker och mycket folk och bilar i rörelse vilket intresserar båda barnen.

Nu sover W i min famn och vi hör regnet smattra mot altantaket. Snart slutar Andreas och ikväll får vi besök av Mikaela och Pontus. Grillat står på menyn, inte det ultimata vädret för det precis. Men kan ju hinna sluta till dess. Hoppas även du haft en lika härlig start på veckan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0