Utan rutiner...

Försöker gå in en kvällsrutin här hemma med två barn. Men just nu känns det bra omöjligt. Och framför allt när Andreas jobbar seeena kvällar hit och dit. Gaah blir tokig! Wilmer är fortfarande vaken och jag känner hur välbehövlig den där lilla stunden på kvällen är. Jag är så trött i kropp och knopp. När han somnar så är det bums i säng för mig också! Förutom kaosartad kväll har vi haft en riktigt bra dag. Barnen har fått massa nytt från pappa/morfar och Mia som kommit hem
Från USA igen! Sen fick Wilmer så fint från mina arbetskamrater. Men det får visas en annan dag. Nu ska sminket av och ryggen bara skriker efter att få vila! Nu satsar vi på att få in någon fungerande rutin. Andreas är i alla fall hemma nu. Skönt det. Har långhelg tillsammans vilket också behövs. Ska skämma bort världens bästa Adrian med massa uppmärksamhet hela helgen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0