Då tar vi helg

Har en härlig start på helgen med mina två favoritgrabbar. Minstingen ligger i babygymmet och Adrian sitter och myser in sig i min famn.

Igår blev Adrian dålig i magen igen. Andra gången på mycket kort tid. Men har inte varit någon magsjuka. Så nu tror jag att det är hans iga-brist som gör sig påmind. Det gör ju att han är väldigt känslig i magen periodvis och troligen är vi inne i en sån period nu. Fortsätter det får vi gå tillbaka till laktosfritt och börja där.

Idag är det jag och mina små hela dagen lång. Inte mig emot. Andreas åker till Stockholm efter jobbet för att gå på Sverige matchen. Förhoppningsvis kommer han hem inatt. :) så ikväll blir det fredagsmys till gladiatorerna med popcorn med min lilla stjärna.

God fredag till dig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0