Kalla vinterdag

Vaknade upp till ett riktigt kallt vinterland! Hos oss är det -21 grader, burr. Så idag håller vi oss hemma och inne i värmen och myser runt med tända ljus och myskläder. Lille Wilmer får inte gå ut när det är så kallt så en anledning till för att hålla oss inne. ;) så idag blir det mycket lek, lite filmstund kan jag tänka mig men måste även försöka komma ifatt med lite hushålls sysslor då de halkat efter. Svårt att hinna med Ibland!

Dock har jag sagt till Adrian att vi ska till godisaffären idag. Så antingen om det blir mildare ute under dagen annars får jag försöka få tag på någon som kan se till Wilmer eller ta Adrian till affären. Det löser sig alltid!

Nu har Wilmer ätit klart och ska fortsätta leka med Adrian!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0