challenge accepted

Idag kör vi igång! Nu ska De överflödiga kilona som blev kvar från graviditeten bort! Jag och Andreas gör det till en tävling och den som först går ner 5kg vinner. Vad vinner vi? Bara äran men det är inte så bara i det här hemmet!

Jag vägde mig i morse och då stannade vågen på 65,7kg. På inskrivningen i vecka 12 vägde jag 63. Men hade redan då gått upp några kilo. Så börjar med att 5kg ska bort nu!

Till frukost idag blev det havregrynsgröt med banan och kanel, ett ägg och grönt te. Riktigt gott! Så nu får ni heja på mig! Viktigt att vinna det här nu ;)



Kommentarer
Marie Heikkilä

Givetvis ska jag hejja på dig! Försöker peppa dig härifrån =) Jag ska dessutom också försöka gå ner några kilon!
Lycka till!! Kram!

2013-01-15 @ 15:07:19
URL: http://mamafeelings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0