Wilmer 1 år

Då rullar vardagen på med en liten ettåring här hemma, och snabbt går det! Därav ett sent inlägg om vår lilla ettåring för ger den där extra guldkanten på tillvaron. Vår lilla solstråle minst sagt.
 
Wilmer
Väger 9970g och är 75 cm lång.
Är vår lilla sömntuta som gärna tar sovmorgon till 9.
Älskar musik och dansar glatt med hela kroppen.
Går längs med möbler och har även tagit sina första steg. Men han är något feg(säker) och går gärna inte själv.
Kryper gör man i rasande fart. Ett måste om man ska hänga på storebror!
Pratar HELATIDEN! Det man förstår är titta och tisse. Mamma och pappa har han slutat säga.
Stora idolen är fortfarande Adrian.
Älskar liv och rörelse, gärna ska vi alltid ha huset fullt av vänner och familj.
Är väldigt pillrig och pysslig. Kan sitta länga och försöka få former i rätt hål och liknande leksaker är populärt.
Lyssnar absolut inte på när vi säger nej och ajaj. Flinar bara åt oss och fortsätter med det han höll på med.
Är nästan alltid världens gladaste och enklaste lilla kille. Så fin så jag måste nypa mig själv fler ggr om dagen. Att jag, Jacqueline fått de två vackraste pojkarna i världen. LYCKA och några grå hårstrån är vad de ger mig. ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0