Den lilla busen

Wilmer, ja han som alltid är sådär glad och charmig har börjat visa mer och met vad han går för. Jag tror allt att det bor en liten liten djävul där inne som tycker om att ställa till med rackartyg. Idag har han tycket om att ställa till med bus för mig då. Som när jag försöker hänga tvätt och den lilla busen är så rackarns snabb och river ner ALLT gång på gång. Det där lilla skrattet och de där små busiga ögonen som bara lyser. Man kan inte annat än att skratta med. 

Eller som när han häller ut ett helt paket med mannagryn på köksgolvet. Det var få väldigt intressant och kul att sprida ut över hela köket. JAA, jag lät honom leka med det en liten stund extra. När det ändå fanns där kunde han lika gärna roas en stund till av det ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0