Liten börjar bli stor

Min älskade lilla toker som förgyller våra dagar. Han är så otroligt rolig just nu. Han bara skojar som han säger hela tiden med oss. Allt är fånigt eller tokigt. Samtidigt är han så otroligt snäll och kärleksfull.
 
Han har bus i blicken och ett leende på läpparna dagarna igenom. Mycket frågvis och en riktig drömmare. Idag har han pratat om parken zoo mest hela dagen. Berättat allt vi ska göra där i sommar.Så roligt att höra hans tankar och drömmar. Min finaste Adrian♥ Tänk att han i maj fyller 4 år.
 
Jag och min lille buse när han fortfarande var liten :)


Kommentarer
Malin

Vilken fantastisk bild på er! Massa lycka! :)
Kram

2013-04-07 @ 07:59:51
URL: http://ellskling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0