Onsdag

Ledig dag, ny vecka och en dag kvar till Andreas kommer hem!

Jag och Adrian är som sagt lediga idag. Härligt! Solen skiner men det blåser hårda och kalla vindar ute så är Inge vidare skönt ute i alla fall kan jag tänka mig. Vi ska snart åka iväg till tuna park. Där blir det sko jakt till Adrian. Förutom det är dagen oplanerad. Kanske åker hem och våldgästar mamma när hon slutat jobbet.

Idag välkomnar vi ännu en ny graviditetsvecka. Vecka 25(24+0) och pyret som vart så lugn i magen liknar mer och mer en rövare för varje dag. Börjar bli riktigt stark nu och det är så häftigt att känna! Men är ganska snål med att dela med sig av sparkar. Varje gång någon annan lägger handen på magen slutar h*n sparka och vänder sig om. :)

Idag har jag på mig en fin och mysig tröja som jag fått av min fina vän
Malin. perfekt för magen att växa i. Tack!



Kommentarer
Nadja

Du är så fin!! Måste ses snart <3 KRAM

2012-09-05 @ 10:28:36
URL: http://sweetladysoul.se
Malin

Så bra att den passar över fina magen! :) Jag hann aldrig använda den innan Liv kikade ut :)

Hoppas vi kan ses någon dag snart, Moa tjatar om att få bada i Adrians pool, UTE! "Man man blir varm om man har handduk så det gör inget att det är kallt", påstår hon. Haha! Kram!

2012-09-08 @ 13:50:18
URL: http://andthroughitall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0