Då och nu.

För varje dag som går blir jag mer och mer nyfiken på vem det är som gömmer sig i min mage denna gång. Denna bebis är mycket lugnare i magen en vad Adrian var, han var en vilde! Sen har jag moderkakan i framvägg vilket gör att jag kanske uppfattar denna bebis som lugnare. Men nu är hen så pass stor så jag känner varje rörelse i alla fall och den är mycket lugnare än så länge.
 
Tog bilder på magen för några dagar sedan och hittade bilder på magen från när jag väntade Adrian som är tagna med några dagars skillnad. Tycker magen ser helt annorlunda ut den här gången och att jag bär bebis annorlunda.

Med Adrian i magen såg man tydligt "kanterna" efter magen. Den här gången känns det som att den mer flyter ut. Sen känns det som att jag bär bebismagen mycket lägre. Någon hormonrand har jag heller inte fått som jag hade med Adrian.
 
Med Adrian var jag från första början säker på att det var en pojke. Den här gången har jag inte fått någon känsla alls. Det blir vad det blir och oavsett är han eller hon lika efterlängtad. Men visst är det roligt att höra alla omkring spekulera i om vi väntar flicka eller pojke. Vad tror ni?
 
 


Kommentarer
Malin

Fina, fina magen! :) Är bilderna tagna i samma vecka? Verkligen skillnad! Jag hade väldigt lika magar med båda, dock något större med Liv. Kanske att det gömmer sig en liten sessa i magen? Jag börjar nästan misstänka det! ;) Ska bli så spännande att se vem det är som gömmer sig där inne!

Kram

2012-09-24 @ 21:16:29
URL: http://andthroughitall.blogg.se
Johanna

Jag tror på en liten syster till Adrian

2012-09-24 @ 21:31:07
Anonym

tror på en liten tös =)

2012-09-25 @ 15:22:50
Anonym

Tror på en pojke:)

2012-09-25 @ 19:27:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0