Ångrar mig så!

Jag känner mig som världens värsta mamma som behöver lämna ifrån mig Adrian på det där stället(dagis)! Jag har aldrig någonsin sett honom så ledsen och hysterisk som han var när jag lämnade honom idag. Ville bara ta honom i min famn igen och gå hem, glömma allt som har med dem att göra. Det står ju inte rätt till. Han har aldrig haft något problem med att åka till dagis innan, okej visst vissa dagar kanske han vart lite extra mammig. Men han har aldrig gråtit eller så vad jag kan minnas. Det första han säger när han vaknar i princip är att han inte vill åka till dagis, Är det rätt?? Nej, det känns så jävla fel. Andreas ska prata med dem idag när han hämtar Adrian. Jag klarar inte av det, bryter ju ihop för minsta lilla pga alla hormoner. Bättre att han kan bli arg och prata utan att störtböla som jag gör just nu. FY fan så dåligt jag mår över det här bytet! Gjorde det för Adrians skull trodde jag, nu känns det som att jag förstör hela honom som behöver lämna honom dit.


Kommentarer
Marie Heikkilä

Åh gumman! Det där låter inte alls kul att läsa!
Hoppas att Andreas kunde prata med dem och lösa allt som hänt. Annars tycker jag helt klart att du/ni ska ha honom hemma (om det går) tills ni hittar ny förskola/avdelning som passar Adrian bäst! Man behöver inte alltid ta det som närmast sitt egna boende! Sköt om er allihopa! Kram!

2012-09-25 @ 19:24:01
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Malin

Men fy, det låter inte alls bra, förstår absolut hur du tänker och känner. Hade det varit jag så hade jag försökt byta förskola. Precis som Marie skriver så behöver man inte ha det som ligger närmast hem.

Stå på er!! Kramar

2012-09-25 @ 20:51:46
URL: http://andthroughitall.blogg.se
I

Läste ditt andra inlägg längre ner och vill bara säga att jag förstår dig helt och fullt! Man ska lita på sin egen magkänsla. Jag har tagit många diskutioner med personalen på sonens förskola och det har aldrig varit några problem! De har sagt att de uppskattar det och det har alltid löst sig efteråt. Cheferna däremot, inte kloka! Tyvärr. Har ni bokat något möte med dem? Kan ju vara bättre att sitta ner i lugn och ro. Och prata med Adrian om det mycket för att höra hur han upplever det. Kram!

Svar: Tack för stödet och tipsen. Vi hade möte idag med förskolan och det känns mycket bättre nu efter det. Hoppas att vi tillsammans kommer kunna få Adrian att känna sig tryggare där. kram
Jacqueline

2012-09-28 @ 13:14:44
URL: http://www.anglaliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0