Tisdag och ny vecka

Tisdag morgon och ny graviditetsvecka! Vecka 32+0 idag och vi ska till mvc nu på morgonen. Spännande att se om bebis fortfarande ligger med huvudet ner. Jag tror det då jag tycker mig känna sparkar och rörelser på samma vis. Men jag blir i alla fall lite osäker och det är säkert bara för att Adrian låg i säte.

Efter mvc åker familjen vidare till Ikea. Idag ska det sista till bebisrummet köpas så som hylla, lampa, korgar och lite annat smått och gott. Det är dags att boa färdigt där inne. Nästan allt annat är färdigt där inne och kläder tvättade. Men rummet kommer inte vara helt färdigt först vi vet om det är en flicka eller pojke i magen. :) det är så neutralt nu så lite färg behövs sen.

Nej nu ska jag rycka upp mig ut soffan! Hoppas ni har en härlig dag framför er!



Kommentarer
Nadja

Åh mys! Hoppas ni får en underbar dag <3 KRAM

2012-10-30 @ 08:26:23
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0