Lördagsfeber

Lördag morgon och jag sitter i soffan med ett litet feberhjärta. Inte den bästa helgstarten men då får vi ha en riktig mys lördag istället och se till så Adrian kryar på sig. Jag behöver ta det ganska lugnt jag också idag. Har haft ruggig huvudvärk hela natten och som sitter i. Och kroppen har ömmat hela natten vilket har resulterat i att jag sovit som en kråka. Funderar på att ta Alvedon och hoppas på att huvudvärken går över men är lite små avvaktande med att ta värktabletter när jag är gravid, men känns som ett måste idag.

Vi startade helgen på bästa vis med bästa tjejligan. Var härligt att träffa Nadja och Malin och kul för barnen att busa tillsammans. Även om Adrian var ganska mammig men det är inte så konstigt kanske nu när han vaknade upp med feber.

Nu ska jag göra ordning lite frukost, bästa målet på dagen för en gravid kvinna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0