Maraton vecka

Är det någon mer som följt de twilight maraton som femman haft om kvällarna den här veckan? Så jag älskar de filmerna! Synd att de inte visar den senaste bara?! På onsdag blir det bio med Jasemin för att se sista filmen. Så jag hoppas att det kommer sluta bra!

Filmkvällarna har resulterat i sena kvällar och jag känner att tröttheten har kommit ikapp mig idag. Får bli en tidig kväll idag istället. Även om jag är trött så har vi hunnit med en hel del. Ute och lekt och krossat is, storhandlat, ätit lunch och nu har vi landat i soffan en stund framför en film. Tänkte även försöka måla lite om Adrian tillåter. Sen ska resten av tapeten upp. Aaah, så fint det blir!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0