Måndag morgon

Härligt friskt ute och solen skiner idag. Har haft en härlig morgon med Adrian som valde att ta lite sovmorgon. Skönt att vara uppe själv på morgonen en stund och hinna göra sig i ordning innan han vaknar.

Nu sitter jag på bussen in mot stan. Andreas hämtar upp mig där och sen ska vi till barnmorskan. Idag tror jag även att vi ska få göra ultraljud. Men tror fortfarande att bebis ligger med huvudet ner men känns skönt att göra UL så vi kan vara helt säkra på det.

Hoppas ni har en fin måndag framför er!



Kommentarer
Nadja

Mys <3 Hur ser din/er vecka ut? Tänkte om vi skulle försöka få till en playdate? Jag kommer vara hemma med Angelina tors - månd ;) Kram

2012-11-12 @ 10:44:18
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0