Lätta på hjärtat lite

Det har vart en tung dag och det är så mycket som tynger mitt hjärta just nu. Det gör så otroligt ont men försöker att inte låta en person trycka ner mig allt för djupt. Finns inga ursäkter för att behandla andra illa bara för man själv inte mår bra. Och jag känner att jag absolut inte är värd all skit eller är i skick för att orka ta itu med allt...

Mia är min och Adrians räddning idag som bjöd oss över på middag. Så ska dit lite senare. Det var väl passande! Är även riktigt trött efter en kass natt och tidig morgon så alla mina känslor är lite ut och in just nu. Kan det inte bara bli fredag så Andreas kommer hem till oss! Adrian grät länge imorse efter pappa<3 Han är saknad här hemma.

Får även så dåligt samvete för att jag är så orkeslös och har så ont i kroppen att jag inte orkar leka med Adrian så mycket. Han lider inte men det gör jag. Gör så ont i mammahjärtat men nu kan vi räkna veckorna till bebis är hos oss och jag börjar återfå min kropp.

Imorgon ska Adrian sova hos farmor och Stefan. Det ser han fram emot, mycket tjat om bilbanan som finns hos dem ;) sen på fredag skulle Adrian och Stefan hitta på något skoj och det känns så skönt att våra nära och kära ställer upp och hittar på massa skoj med vår prins. Han är värd det bästa<3

Då har jag lättat mitt hjärta lite och ska återgå till Adrian. Ser på typ polska Nicke nyfiken på youtube!



Kommentarer
Karolin

Man är aldrig värd att ta skit från andra! Stå på dig och gör dig sv med denna energitjuv fortast möjligt!

Lyx att få mat borta!

Stor kram

2012-11-21 @ 17:35:42
Malin

Men vännen, inte ska du ta skit från andra! Vem är det som beter sig så illa?!

Du vet att ni alltid får komma hem till oss och leka/mysa/skvallra, alldeles för länge sen! Är ensam i helgen, kanske att ni har lite tid då?

Kramar!

2012-11-22 @ 13:33:44
URL: http://ellskling.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0