God morgon

Jag ligger och drar mig i sängen, tanken var sovmorgon. Men när killarna gått upp var det någon som började hicka i magen och leva rövare. Ganska omöjligt att komma till ro då och somna om. Men skönt att ligga och dra sig och känna bebis i magen så klart!

Igår kväll hade vi några vänner över med deras barn. Så Adrian tjatat om maximilian! Barnen lekte så fint ihop. Vi åt tacos och sen massa godis och chips. En super lördag med andra ord. Bebis mysa fick jag också göra! Adrian var så nyfiken och snäll och klappade Leon så fint. Svårt för honom att förstå att det är en riktig liten bebis i min mage! Vid 23 åkte de hem och då var barnen minst sagt trötta! Adrian stupade i soffan på en gång! En riktigt bra lördag med andra ord som jag tycker snart ska göras om!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0