Första mötet

Som jag skrev tidigare så blir det många magiska första gången nu. Idag har äntligen storebror och lillebror fått träffas för första gången. Det var en mäkta stolt Adrian. Det skulle pussas, hållas, petas och mycket frågor om bebisen. Som om han gillar tårta tillexempel? :) vi var två megastolta föräldrar till två av de finaste pojkarna i världen. Inget slår den här lyckan!

Andreas och Adrian var här nästan hela dagen. Adrian storm trivdes. Men på eftermiddagen lämnade de mig och lillebror för fredagsmys hos farmor och Stefan. Så jag och lillebror längtar nu ihjäl oss för att få komma hem. Nu ska vi försöka sova lite. Eller först ska liten få äta klart. Så hoppas vi på lite sömn inatt.

Mina två prinsar!



Kommentarer
Emeli

Åh, så söta :)

Ett stort grattis! :)

2012-11-30 @ 23:34:11
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0