Det straffar sig att vara duktig!

Ligger i soffan och kan knappt röra mig. Hoho, ni skulle se mig rulla mig ut soffan ikväll!! Ont har jag och det var rätt väntat efter dagen. Vi har tagit tag i renovering av hallen på övervåningen. Så idag när Adrian var på dagis så har jag tejpat lister, målat tapeten och rivit panel. Skönt att ha det gjort men aj aj nu. Imorgon ska vi titta efter tapet, köpa tapet för att ta bort strukturen och sen måste golvet hem i veckan. Det måste ligga inne ett par dygn innan det kan läggas. Skönt att få hela övervåningen klar innan bebis kommer. Även skönt att ha något att fördriva tiden med så kanske tiden till jul känns något kortare. Bara jag som känner att november är världens längsta månad?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0