BM besök vecka 34

Besöket hos barnmorskan gick bra och allting ser bra ut för både mig och bebis. H*n ligger fortfarande med huvudet ner och vi fick se vårat efterlängtade pyre idag också. Men UL-apparaten är värdelös men fick se att huvudet var ner och att det lilla hjärtat slog så fint. Att försöka tjuvtitta efter kön var bara att glömma då det aldrig skulle gå att tyda ;) Så vi får hålla ut de sista veckorna. Sf-måttet mätte hon till 30, i samma vecka med Adrian hade jag 33. Så magen eller i alla fall sf måttet är minde den här gången. Men jag följer min egen kurva som ligger mellan "normal" och lägsta kurvan eller hur man ska förklara. Hjärtljuden mätte hon till 135-140.
 
Imorgon är det 6 veckor kvar till bf. Veckorna rullar på. Då är det alltså 6 veckor kvar till julafton idag ;) Hoppas att bebis väljer att komma innan eller efter julafton i alla fall. Vill så gärna få fira jul med Adrian, det är det som känns värst annart. Att han får "lida" och fira jul utan oss. Men annars får vi helt enkelt fira jul en annan dag det här året. Det ordnar sig alltid!
 
Idag i vecka 33+6
 


Kommentarer
Nadja

Fina du <3 Ja men fredag låter kanon?! :)

2012-11-12 @ 13:09:46
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0