Barnfria

Eller barnfri är man aldrig, Adrian finns alltid i tankarna när han är borta. Men så glada vi är att han har så många omkring sig som älskar honom och vill beslagta honom över en dag/natt ibland. Sen att han är lika glad för det och glatt ropar jaa om någon frågar om han vill sova över. Så efter lunch hämtade Adrians farfar och Nina honom och där ska han sova över. Jag och Andreas har vart runt och letat efter en lampa att ha i trappen. Men så svårt det ska vara att hitta en snygg vägglampa. Men jakten fortsätter!
 
Nu är vi hemma igen. Andreas jobbar på med renoveringen och jag ligger i soffan med katten. Bra fördelning! Men behöver vila en stund fick så många kraftiga sammandragningar när vi gick i affärer och då gick jag myrsteg som det var. Sen är mitt vänstra knä ur funktion idag. Tror inte min kropp är så otroligt glad i den här extra vikten. ;-) Inte jag heller som idag gick in på HM och hittade allt för mycket snygga ickegravid kläder! Ojoj så det ska förnyas i garderoben sen! UT med alla bigmama kläder! Hoho så duktig man är på att gnälla, men det är tungt att vara gravid både för kropp och knopp så här mot slutet. Tänk vilken tur att det resulterar i något så underbart♥
 
Något mer som är underbart är som nu när jag känner de här små fötterna mot magen. När jag trycker ifrån den lilla hälen och vi får kontakt♥ Längtar ihjäl mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0