Ändrade planer...

Det blir inte alltid som man tänkt sig! Adrian har pratat hela veckan om att åka till farmor och Stefan och vinkade glatt hej då när han åkte dit. Jag gjorde mig i ordning och såg fram emot middag med fina Jacque. Vi skulle fira 20 års vänskap! Men precis när jag ska börja åka in mot stan ringer farmor och berättar att Adrian blivit magsjuk. Så var bara att avboka middagen och få hem min lilla prins♥
 
Nu ligger han utslagen och sover i soffan. Fy så hjärtat går i bitar när de små blir sjuka. Hoppas att han fått ur sig det mesta och så håller vi tummarna för att jag klarar mig nu. Vill inte åka på magsjuka som megagravid! Lite tungt att Andreas inte är hemma också. Men han kommer hem imorgon♥ Han ringde nyss med glädjande nyheter om att han klarat utbildningen galant och fick MVG. Men trodde inget annat, han ger alltid 100%.
 
Nu håller jag på med att kasta ihop lite middag till mig och så blir det en tv kväll. Förhoppningsvis får Adrian sova för natten nu. Fy så jag ogillar vintern och alla sjukdomar!


Kommentarer
Anonym

åh så synd och stackars adrian! hoppas hoppas du klarar dig. jäkla baciller

2012-11-22 @ 22:21:59
Nadja

Usch INTE kul alls, jag hoppas att han kryar på sig snabbt och att ni andra inte får dom bacillerna <3

Ja nästa vecka vore kanon, är ledig torsdag & fredag med Angelina så skulle någon av de dagarna passa?

Kram

2012-11-23 @ 08:03:09
URL: http://sweetladysoul.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0