Söndags ångest

Helgen lider mot sitt slut och det är med en gnutta ångest. Jag har jobbat idag och just därför det känns extra tråkigt att behöva masa sig dit igen imorgon. Även om jobbdagen idag så klart förstörde helgen en aning så har vi haft det riktigt bra. Mycket har blivit gjort ute på tomten också tack vare Adrian och Andreas. Bland annat har vi (läs Adrian och Andreas) ordnat fram ett litet jordgubbsland. Så nu hoppas vi på några goa gubbar i sommar!

När jag kom hem från jobbet så åkte Andreas till jobbet. Så ja och Adrian fick med oss pappa/morfar till slagsta glass. Åkte sen med hem till honom och Mia där vi tog en promenad till lekparken. Fick också äta lite ungersk mat som pappa lagat. Var en typ av underska kåldolmar men massa med surkål. MUMS så gott säger jag då! Så nu ska jag försöka få pappa att laga en av mina absoluta favorit rätter och det är en ungersk surkålsgryta. Måste bara lära mig att laga ungersk mat, kul att kunna föra det vidare.

Nu ska jag ut och vattna mina blommor och tomatplantor innan jag landar i soffan till BB.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0