Lovely day

Jag och Adrian var lediga idag och vi har haft oss en riktigt härlig dag. Vi har vart på parken zoo och roat oss i några timmar. Riktigt kul och mysigt att strosa omkring tillsammans och se hela Adrian lysa upp av lycka.


Det var även en väldigt nyfiken apa som inspekterade Adrians vagn noga ;-)

Efter parken zoo åt vi lunch på max och sen blev det en tuna park. Tillslut somnade Adrian i vagen och jag kunde strosa i lugn och ro. Köpte lite smått och gott och då bland annat jordgubbar. Så strax efter att vi kom hem kom min bror, syster oh mormor hit oh vi gottade oss med glass och jordgubbar.



Sen har kvällen rullat på med allt som hör där till. Men det som skilljer kvällen till är att Adrian ligger på min arm här brevid då han inte kunde sova. Men vi ska snart göra ett nytt försök.

Kommer soma med ett leende på läpparna efter denna dag♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0