Ladda om

Har precis stigit upp ur ett långt varmt skummbad. Var så otroligt skönt att bara ligga där, lyssna på härlig musik och få ladda om batterierna. Det behövde jag känner jag nu i efterhand.

Har vart så trött den senaste tiden och bara känt mig grå. Men bu ska vi ladda om och börja stråla igen. Började med ett bad idag. Imorgon ska vi till mamma och äta en av mina absoluta favorit rätter som jag beställt. Efter det åker jag vidare på ett inredningsparty hos en vän. Så det ska bli kul. På fredag blir det hem till pappa och Mia och då ska jag även få bli klippt och det är på tiden. Så nu laddar vi om bland nära och kära och med enkla små knep för att skämma bort kropp och knopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0